agnes.

HALLÅ!
Åkte med 8bussen till skolan med Tovan,
åt frukost med Linnea, och Fia och Sofia var med som sällskap.
Hade idrott 9.40, det var badminton ;)
Jag vann alla matcher, och rundbadmintonen!
Hihi, kankse för det var bara jag som kunde badminton sen förr menmen.
Sen vare köttfärssås och spagetti, gooooottt
Sen spelade vi vårat nya favoritspel, finns i sjön!
Efter det var det engelska osv, sen avslutade vi dagen med matte. Hihi

Gick ner på stan med Anna & Frida,
röstade igen på deras bild och gjorde inte så mycket mer.
Pappa hämtade mig och vi åkte till skolan för utvecklingssamtal.
Det gick skitbra och det var inga problem med mig, ingenting negativt & det var ju skönt!

Nu är jag skittrött, men kommer väl inte kunna sova senare om jag lägger mig och sover nån timme nu,
men jag tror jag skiter i de och går och lägger mig nu.
Jag börjar ju 11.45 imorn, och åker kanske med Amanda ända in till stan, det blir skönt!
menmen,

adjöken,
/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0