-

Fredag
klev upp 06.10 , fyfan.
Hade tänkt att sovit när jag kom hem, men de hinner jag ju inte.
Eller om jag hade skitit i datan hade jag hunnit, dumt av mig.
Ska snart äta ,sen måste jag väl göra mig iordning.
Klockan 19:15 ska jag ta bussen till Sofia där hon och Fia är :)
Sen åker vi in nån gång. till gfesten alltså.
Ska bli kuuuul ju, mycket folk kommer man väl träffa :p

Nu ska jag ta och göra nått annat,
tove får sköta bloggen ikväll,
och även idol-utlåtandet.
Tove, glöm inte att smsa mig!

Vi hejar på Johan, och jag vill att Lars åker ut, eller nån annan värdelös.
Allafall inte Johan eller LouLou, eller Alice.

Ha en trevlig kväll!
Hejssssss.

/ agnes,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0