-

Fredaaaaag!
Äntligen LOV!

Vaknade 9.30, åt frukost och pluggade.
Drog till bussen 10:50 typ.
Kom fram till stan nångång och började gå skitsnabbt till skolan.
Då kom sofia fia och frida och plockade upp mig med bil! Gulligt.
Gjorde historia provet, som inte alls var som han sagt att de skulle,
men G får jag nog iaf!vi

Sen var skoldagen slut liksom,
Jag och Frida satt på bibiloteket ett tag och sen sprang vi mot stadsbussen,
haha, först gick vi lugnt men sen stod bussen där, så då var de springningsdags.
Vi var andfådda så hela bussen hörde de säkert, men roligt var det.
Men de värsta av allt var att vi bara åkte till ÖB som inte alls är långt ifrån skolan,
& jag handlade godis, det var inte ens gott.
Så det känns onödigt att jag handlade de, menmen, Vi kom ut från öb och såg att det skulle gå en buss ner till stan ungefär då, så vi ställde oss vid busskuren och väntade.
Men bussen kom aldrig, precis när vi tänkte gå istället såg vi bussen och hoppade på den.
Äkta lathet =  åka buss en kort sväng, köpa godis, åka buss en kortare sväng.

kom ner på stan och träffade Sofia!
Frida åkte hem och jag och Sofia gick på stan och fikade!
Jättemysigt och ett bra slut på skoldagen.
Kom hem runt 4 och ska in till stan IGEN om nån timme,  19:10 bussen.
Ska bowla med frida hennes kille och hans kompis.
Ska bli jätteroligt, och jag hoppas jag vinner, hihih!

Men nu ska jag fråga om jag och papi ska ut en sväng med bilen eller vad vi ska göra!
& de är ääääntligen lov, som sagt.

& förresten,
man ska aldrig sluta förvånas, eller hur tove ? ;)

Hejdååå
/agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0