-

agnes.

Jag städade allafall klart rummet, det var fint.
Nya sängkläder har jag också, skönt.
Var på promenad med, & har inte ätit en enda godis iag,
men nåra pepparkakor, men känner att jag är sugen på nått
men samtidigt är jag så mätt efter mat och mackor osv.

Hjälpte papi att städa bilen förr , och sen åkte vi ut och körde.
Jag blir så duktig, ;D för idag var jag duktig, konstigt nog fick jag motorstopp, alltså bara 1.
Som jag inte fått på hur länge som helst.
Men vi tränade lite dragläge, start i backe och backade och sånt i mörkret.
Så jävla roligt även om de låter värdelöst. haha.

Klockan är snart 21, och jag är jättetrött, så de blir nog en tidig kväll.
Skönt. Men jag känner inte för skolan imorn, de känns som den här veckan kommer gå segt
& sen lovet jättesnabbt, men vi får väl se.
De är badminton imorn med, med mina busungar.
Ska bli skönt och roligt!
adjöken.

wish you were here.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0