- agneeeees

Jag är hemma, men jag vet inte var Tovan är, behöver ju prata med henne!
Men de hinner man väl.
Jag slutade 14:45 idag, pappa hämtade mig på skolan, skönt.
Hade foto, redovisning och matte idag.
Gick väldigt bra på redovisningen & jag + maria pratade i typ 9 min, jättebra av oss ju.
Var jätteroligt att lyssna på dom andras med, speciellt Emmas, för hon hade ju sin lugna och duktiga hund med sig.
De fanns även råttbäbisar på skolan idag, och stora råttor
Jag gillar dom inte så mycket, men höll i en lite bäbis för att jag måsta klara de kände jag, men råttor är inget för mig ;)
Julia kommer bli stolt över mig nu att jag vågat det ju!

Nu vet jag absolut inte vad jag ska göra,
sova funderar jag på, men vet inte om jag orkar.
Imorn ska jag upp innan 6, för jag börjar ju 8,
Hemskt, men de är en bra dag,, fredagar är bäst. Utom historian som är
1,5 timme lång, men sen är de helg!
Ska äntligen va med Robin imorn, eller jag tror de iaf.
Sen med Emelie & Victor & lite mer Robin på lördagen!

Nu kom jag på att jag blandar en massa tecken, t.ex. " &, och , + "
Istället för att använda mig av samma , hihi.
Men nu är de dags att sluta skriva.
Adjöken.

/ agnissssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0