- agnes

Nu har jag bakat.
& Har skrivit lite manus, frågan är nu
hur vi ska kunna prata i 10 minuter, jag har ju skrivit mitt recept
& det tar ju 1 min att läsa igenom och kanske 2 min att berätta hur man ska göra,
och marias tar väl samma, men sen då liksom ;p
& vi ska prata lite historik om vi hittar nåt, men alltså hur intressant är de då , hihihih.
Men vi har ju kommit på lite idéer nu iaf, powerpoint ska vi också ha,
Sen  bjuder vi dom på kakor ju, och det är bra!
Då blir dom glada och nöjda säkert. :p

Vi får väl sjunga en sång eller nånting om det tar alldeles för kort tid, och vi måste absolut prata jättesakta och förklara som om att nån aldrig har bakat nååååånting. Hahahah.
Nu ska jag kanske fortsätta litegrann med manuset eller med bildspelet , om de nu var jag som skulle göra de :p

Förresten, skolan är så jäkla rolig ibland, vet inte varför
men de är den iaf! Skrattar så mycket med alla braa människor,
& träffar bra folk osv :)

adjöken,
/agn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0