- agnix

Heeeeelg,
Fredag är skönt.
Klev upp 10:15 idag CHILL!
Åkte mot Gävle med Pandan och Pappa klockan 11. Kom fram perfekt för jag skulle vara där halv 1.
Tog bort bandaget och stygnen, jätteskönt :) Sen vart de stan såklart, åt lite och sen gick vi runt , mest på hm.
Men jag handlade bara en jättefin t-shirt, grå med  ett snyggt tryck på.
Som jag kollat på förr, och ett par svarta strumpbyxor.
Otroligt!
Hittade örhängen , men sket i att köpa dom, för dom finns i hudik med.
Förresten vet jag inte hur tröjan ser ut på för de såg lite ut som att det var puffarmar, haha.

När jag kom hem gick jag och Julia & Zingo ut på en promenad i översvämmningen,
( De är ju de här ) Haha, zingo badade ju och sprang runt som en tok, och han gnällde även för de va så kallt.
MIna stövlar, som jag bara haft 3 månader var de visst hål i märkte jag, hahah
Kunde tömma ur dom sen,  men Julia klarade sig som tur var ;)
Kul att vara med henne en stund <3.

Sitter och kollar på idol nu,
Johan var så ful idag med glasögon.
& tove kollar inte ens på idol. HIHI.

Men , nu ska jag gå
robin kommer ikväll.

hejdå, få se om jag skriver mer.
. så jävla trött på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0