.12345

Jag skriver så mycket idag, så det är inte klokt.
Är så trött nu så jag nästan ser stjärnor.
Men än på några timmar ska jag inte sova,
ska ju pluggaaaaa och prata med tove när hon väl kommer hem.
22.50 är bussen i centrum .

I helgen kommer Maggan och Emma hem! :)
Alla fyra ska träffas på lördag, mysigt!
Jag mia maggan & emma alltså!

Jag har iallafall pluggat mycket på historian nu, och det känns som att jag
kan det mesta. Även fast det är saker som man ska kunna för G som jag inte ens kollat på än,
men jag hinner, För det står typ en mening om varje sak, de borde jag lära mig ganska snabbt tycker jag.
Men nu ska jag prata med min lilla Hest och sådär!

Hejs!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0