agnees

TJABA.
Var sjukt trött imorse, men klev upp ändå såklart. Haha.
Åkte till skolan, hade svenska engelska och historia bara.
Skön start på veckan, slutade 12:40 men kom hem hit typ 16:00.
Först väntade jag till 14:20 bussen för den skulle sötisen ta, (robin)
sen kom jag till city och hoppade av, var på amandas jobb en stund, handlade
och gick och kollade runt på edsbacka. Satt i en massagestol, och nu har jag ont
för den gjorde illas på ett ställe, typ vid svanken.

Har matteprov imorgon, och ligger rejält efter som dom flesta.
Så nu sitter jag och pluggar, eller egentligen kollar jag på en DVD
som man får med matteboken, och den är verkligen skitbra!
Man fattar precis konstigt nog, så nu snart ( 17:10) ska jag
göra uppgifter i boken, och om jag kör fast blir de till att titta på en genomgång
hur man gör. Skitbra ju.

Om 2½ timme är de badminton som gäller, blir skönt att röra på sig.
& Jag har inte ätit godis på hela dagen, och åt inte igår heller.
Otroligt!  & sen ikväll är det Prison Break 22.00
Gud var roligt och spännande de kommer vara.
Så det blir nog inget mer blogginlägg för den här dagen.
De får Tovan sköta.
Adjööken!

&vi är bäst robin.


PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0