agnes.

Har ganska tråkigt,
skiter i städningen tills nån dag då jag känner för de
eller nån dag då jag måste städa.
De ser ändå inte för förjävligt ut, men de är hemskt ändå.
Har städat lite i  garderoben iaf, rensat ut fler kläder tyvärr.
Snart äre ju tomt ;)

Sitter och kollar efter jackor, men de finns ingen jag vill ha,
Ska kolla imorn igen om jag ska på stan då.
För jag måste ju a en så jag slipper frysa!

De blir iaf gfest med Sofia och Fia på fredag!
Fick lite mer lust att gå när jag fick bra sällskap ju.
Även att dom fattar att man kan ha kul utan att dricka,
som många inte förstår. menmen.

idag ska jag sova sent, 23.00
haha, ska kolla på de där fettoprogrammet klockan 22.
få se om de är nå roligt, kan ju va rätt kul att se hur fet man
kan bli, uscha.
aja ,

hejdå.
tove komsi komsi.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0