agnes

asså, kommentera lite!

Var ju ute och cyklade med julia 17,15 som sagt,
vi var sjukt snabba och cyklade ju vanliga rundan :)
Kom hem och åt, sen fick jag tråkigt så jag smsade julia,
och vi tyckte de va dags för nåra omgångar av sjuan, igen!
Så hon kom hit och vi spelade ;)
Sen mitt i alltihop skulle vi baka nå, men tillslut blev de milkshake.
Melonglass + mjölk + hallon
Choklad/vanilj glass + mjölk + hallon,  mumsiga båda två!
Julia drog för en stund sen och jag sitter här ;D

Tove & Sabina är ute och cyklar med, härmisar.
Men de är bra att man rör på sig, haha.
Fast nyss va dom världens ovänner, men man vet ju
hur de är med dom där två busarna.

så jävla tråkigt med skola imorn ska de bli.
Jag & Maria måste komma på nånting att prata om , och försöka änmdra tills ons eller tors
och hinna skriva och sådär, får se hur de går! :)

Nu ska jag göra nå annat, adjöken ;D
/ agnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0