agnes

Tråkigt att inga kommenterar, när de är många som läser.
allafall.

Började 9.05 och slutade 12:40 idag, slapp klassrådet för vi hade de på Engelskan,
Skönt, åkte ner på stan , handlade öronproppar och fyllde på mobilen.
Sen gick vi runt lite och gick mot bussen,
Tog 13:35 bussen hem & Jag och Maria hoppade av på våran förra skola ;D
De var lika mörkt och dött där som vanligt, men kul att träffa lite folk & se lite lärare.tog sen bussen hem vid 15:00
& sen hämtade Mikael mig, 
Har bara tvättat lite och fikat och nu sitter jag här.

Mår lite illa eftersom att Robin kanske har magsjuka, han var som tur var inte i skolan idag,
men jag har ju varit med han i helgen.
Men han har ju inte spytt, iallafall inte än.
& äter man ostkrokar lär de inte vara så farligt tycker iaf jag,
Men jag känner ändå illamåendet ;)

Idag blie badminton, och kul som fan ska de bli.
haha, Daniel har köpt lindor till mig han och Julia,
snällt av han (Y). Hoppas de bara blir vi + Albin,
& andra som brukade va där förr, inga för bra spelare eller så
vill man ha ju. Eftersom vi är rätt så oseriös ;)
men nu ska jag hitta på nå annat.
Adjöken! ;D

/ agnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0