agnes!

äntligen funkade det att logga in.

Igår sov jag länge, handlade på ecenter med mami, var på prommis med Julia
städade rummet, städade hallen och sen på kvällen kom älsklingen!
Sjukt skönt att det är städat och fint på övervåningen, iaf i mitt rum och på hallen,
inkl toan, amandas vet jag inte riktigt.

Jag & sötnosen åt ostkrokar och kollade på heartbreak-hotel och myste :)
Somnade närmare två och klev upp imorse kring 12,
Skönt som sjutton, mami hade ställt fram frukost och sånt . Gulligt!
Efter frukosten myste vi och kollade på en till film, mr bean's holliday, hahah
så sjukt rolig, fast vi inte hade  text och när dom väl pratade var det mest på franska.
Hihih,
Sen åkte robin hem med 15:50 bussen tyvärr, saknar han redan.
Men man ska ju inte va med varann förmycket ;)
& Jag träffar han ju redan imorn!

Nu ska jag på en cykeltur med Jullan, eller vi ska mötas vid bron 17:15
& imorn är de badminton-time för Julia mig och Daniel Ska bli Chill, Och albin med förresten ;)

hejdååå,

/ agnis,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0