agnesagnesagnes

Halllååå, trodde ni jag dött.... nej de har ja inte!

Vaknade av att telfonen ringde idag, klockan 12:20
Undra hur länge vi ( jag och Julia) hade sovit om hon inte ringt!
Klev upp och sen chillade vi lite, efter de spelade vi familjegeni med Pandan!
Medans vi spelade bakade jag även muffins,
Jag vann förresten!
Sen spelade vi sjuan, och JAG VANN IGEN.

Efter det var de dags för en prommis, fyfan vad kallt de är, is och sånt skit tillochmed-.
Sitter med färg i håret nu och måste snart göra mig klar, ska va hos malin 17:15
och sen drar vi till stan för att äta och bowla,
Pandan ska bjuda mig på tacos gullig som hon är!
Men nu är de dags att skynda sig eftersom klockan är 16:37.
SHIT!

hejjjjjjjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0