agnis

Ledig idag, skitskönt!
Men klev upp 10, gjorde mig klar och tog 11:10 bussen in till staaan,
med Emelie, Robin hoppade även på bussen :)

Först gick vi på jambo och åt en varsin macka och satt och pratade, sen
gick vi i alla affärer.
Kommer inte ihåg vad emelie handlade, men jag köpte  3 örhängen för sammanlagt 70 kr, vilka fynd!
Ett par silver ringar från h&ms barnavdelning,
ett par silverdöskallar, (haha) och ett par svarta runds med rosa stjärnor i från ur&penn.
Älska örhängeeeeen!
Sen åkte vi hem med 13:37 bussen, coola som vi är.
Även robin och andra mysiga folk vi satt och pratade med!

Kom hem vid halv 3, och runt kvart i gick jag ut med Julia & zingo i en timme.
Lika roligt som vanligt förstås! :)
Kom nyss hem & måste verkligen ta tag i städningen snart.
Men jag vill ha mat, så sitter och väntar på att amanda ska laga.
Hon håller på att ska göra nått nu, jag önskade makaroner och köttbullar!
hihihi.
Har även laddat ner en film, the hottie & the nottie
kände att jag måste se den även fast den inte verkar vara sådär jättebra,
men vi får väl se.
& jag har dricka godis och ostkrokar, så de blir mumsigt de! :p

HEjs hejs hejs



/ AGNIIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0