agnis

tjohooo tjohooo tjohiii.

8 bussen imorse, med tovan.
Synd att de är en sån kort tur, man hinner ju inte prata nånting alls ju!
Hade foto första timmen, de är så roligt!
Vi framkallade osv, fina bilder vart de. allafall vissa.
sen vare fisklunch, äckligt.
Tur att de finns matig sallad och mackor, hihi.

Sen var de engelska svenska och matte.
Ni hör ju själva, bläää.
fast de va rätt roligt, orkar itne förklara vad vi gjorde.

Gick på stan sen på jakt efter nånting till gfesten,
men jag hittade INGENTING, handlade INGENTING,
inte ens örhängen, kände bara inte för de.
men en korv med bröd och festis köpte jag såklart ;)
men de blir en tur på stan imorn igen, så kanske jag ser nånting då.

Fick skjuts från bussen av min snälla bästis, magnus.
på moppen och allt, med hjälm såklart! ;)
Sen tog jag och julia en runda en timme , gick sveeeen med hunden och utan katt!
Skönt. Vi är så duktiga!

Nu ska jag bara prata med tove mfl.
Mysiiigt,
Ska sova tidigt också eftersom jag ska upp klockan
5.45 helt sjukt.
HUr ska man orka gfesten sen på kvällen tro!
Men, de blir väl att jag sover middag efter skolan ;)

adjöken,
hörs later alligators! ;D

/ agneeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0