cher

jag trodde seriöst inte att jag hade tagit bort dom från datorn
så satt sofia o jag o pratade i telefon
så rätt som de var så satt jag o lyssna på dom på youtube
och både sofia o jag blev helt crazy (typ)
så skulle jag skicka låten till sofia, så fanns den inte på datorn (!!!!)
och så skulle hon kolla om hon hade den. de hade hon inte

och för inte så länge sen hade båda vi låten, och många fler än bara
en låt med cher. nu hade vi ingen. sjukt
man ska inte städa datorn!

så nu har jag fixat lite ny musik o rensat.
tog typ bort gamla high school musical låtar å sånt:P
pinsamt haha
tog faktiskt bort massa top 100 poplåtar med.

ska snart ringa sabina, saknar henne lite lite lite lite.
hon har hotat mig tillomed.
sie drohet mich! ich bin rädd

adjöken    för nu ska jag baka kladdkaka.
kramo puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0