.

AGNEEEES.

Hejhejhej!
Längesen nu, men skitsamma.
Hade idrott idag, skulle göra konditionstest eller fystest eller nått.
man skulle gå en promenad sjukt fort ( så man nästan joggade)  1 km.
Sen när man kom tillbaka skulle man räkna pulsen i 15 sek och gångra det med 4.
Jag fick 49, men de kunde tydligen inte vara trimligt för de är nästan 200 i puls, och då var man halvdöd.
Maria hade också gjort nått fel så  vi ska få göra om,
( & det gjorde sjukt sjukt ont i frambena, haha ) menmen,
Sen kollade vi på redovisningar och tillsist var de matte.
Fattar inte hur de ska gå på provet egentligen, kommer ju gå skit iaf.
Viu har prov på tisdag & jag ligger 100 sidor efter, och han kan inte förklara ett skit.
Förresten  ligger dom flesta efter.

Sen gick jag på stan med bästa friidis!
Vi åt korv och handlade lite.
Jag köpte presenter till mami & en svart kofta till mig själv!

imorn har jag + Maria redovisning,
vi ska prata om muffins och sockerkaka, haha
Så idag måste jag baka och skriva manus.
Vi ska prata om det i tio minuter, och det kommer gå dåligt.
För så mycket finns det inte att prata om ju, haha.
Menmen, nu ska jag ta och börja med sockerkakan och laga lite mat till mig själv.
Jobbigt, men behövligt. :p

& justja, GRATTIS PÅ SOFIA SOM FYLLER ÅR IDAG! <3

/agniiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0