.

Undra när tove kommer hem!
Kanske med 20:50 bussen?

Jag sitter oc pluggar historia för fullt,
när man väl tycker att man kan nånting så har man fortfarande
50 saker till att lära sig. Man blandar ihop och det blir rörigt.
Det är för mycket att plugga på. & det värsta av alt är nästan om Ingvar
skulle ta med typ hälften av sakerna man har pluggat på.
Då har man ju pluggat i onödan.
Fast det som är bra med historia är att så fort man har gjort prov och går
utifrån klassrummet, försvinner allting man kunnat.
Jag kommer knappt ihåg nån fråga som jag svarat på.
Frida sa att det var lika för henne , men skönt är det.
För historia är inget jag känner att jag behöver kunna.

Hahaha, men nu är fortsättning som gällleeeer.
Jobbigt, och jag är hungrig.

Hejdå!

/ pluggggggagnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0