.

10:31 , vaken än.
Trött som ett as tyyyyyyp.

Har börjat städat rummet, eftersom det är så ovanligt.... not!
Men jag tog en paus, och nu sitter jag här igen.
Har äntligen laddat ner sista pirates of caribbean filmen.
Den vart just klar, men ska ju se den med Robin sen nångång.

Idag har jag ingenting ingenting ingenting att göra,
eller kanske ikväll, men på dagen!
Har ingen skjuts eller nånting heller, och man kan inte åka moppe för det är halt och frost osv ute.
Julia ska va med nåra kompisar, så jag blir ensam, hihi.
För de finns inget att göra här , så ingen kan komma heller.
;p men nu ska jag draaaa och vänta på att tove loggar in, om nu de skulle ske

adjöken,
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0