godkvällller.

klockan rusade på så snabbt idag alltså, ( haha )
har inte städat, bara plockat lite från golvet.
Tove har gott och sovit, tråkigt tråkigt.

Nu ska jag säga en sjuk sak,
när man väl är ledig en hel dag,
då åker man in till stan frivilligt.
konstig man är liksom,
Åker in med 11,10 bussen iaf med emmi och fikar,
sen går vi på stan en runda, ska försöka att inte handla nånting
men de blir ju svårt om vi går på ur&penn.
menmen, de blir ju trevligt!

Nu ska jag ta och fundera på vad jag ska göra och sånt.
Ska städa & prata med robin innan jag sover allafall.
& Jävlar jag ska duscha med, jobbigt jobbigt.
Men de ska jag nog göra nu så de blir gjort.
Aja, adjöken!

/ agnis,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0