haha.

alla som skriver typ " kolla in min acneblogg, eller kolla min blogg för jag har en tävling osv)
asså hur gör ni när ni går in på ens blogg, bara skriver nånting och klickar eller ?
onödigt iaf, för vill man så går man in dit utan massa töntigt reklam,
hahaha!

Nu har jag sett mamma mia, laddade ner den
& man blir så glad, och den är så braaa!
Kanske lite mycket sång andra gången man tittar,
men jag ska absolut kolla fler gånger, MASSA FLER.
Sitter och funderar om jag borde börja packa snart, fast jag
tar de senare. Har ju ändå inget för mig på hela kvällen, ganska tråkigt ju,
Får se om jag åker till Robin ikväll, eller om han kommer till mig. :p

Vi ska äta pizza idag, jag är inte sugen alls
vet inte om jag ska ta pizza eller kebab. :p
aja, hejdå!

agneliagnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0