HEJ :) tovan

jag är léss
det är jobbigt
jag orkar inteee
positivt idag är att
jag faktiskt ska på träning
TJALALAL VAD BRA
jajaaaa, emma med :D
vilken total lycka.
emma och emelie och jag
de blir la kuuuuuuuuul
:D :D


idag fick anna,sofia,jag och ronja
stanna kvar efter lektionen o prata med lena.
hahah, vi störde visst mycket eftersom dom
andra som var där låg efter i sin matte o
verkligen behövde hjälp blabla.
lol
sen när vi precis skulle få gå då säger ronja
"ursäkta får man verkligen använda diskriminerande ord?"
och så var de igång igen.
så jag avslutade med o säga att lena skulle
behöva en krogrunda ikväll för o slappna av lite



nu ska jag sova så jag är liiiiite koncentrerad på träningen :D


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0