Hemmaa igen.

Åkte till stan med mina småflickor,
Maggan Emma & Mia.
Vi Hade mysigt och allt kändes som vanligt, Bra alltså :)
Ingen handlade nånting utom fika,
eller justja mia handlade foundaton och puder.
De fanns liksom inget, men det var mycket folk och så.

Nu kanske jag ska va med jullan eller nånting,
får se what's happening.
Förresten så körde jag med mami, och det var ganska långt,
och gick bra, hon va inte så farligt nervös.
bara det att jag möter inte bilar så ofta., men nu mötte jag 3 eller 4 st på dom värsta ställena
såklart, men det gick ju bra!

aja, hejdoooo
agnis


Kommentarer
Postat av: emma

dagen var grym, vi är grym!

riktig vänskap håller för alltid

<3

2008-10-25 @ 17:05:40
Postat av: Anonym

riktigt kul :)

2008-10-25 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0