hihi.

Vi lever, Men ingen har vart hemma.
Agnes skriver förresten.

Fredag:
skolan och sånt, stan en sväng och sen hem.
Gjorde inget speciellt, lagade mat till mami och åt och pratade.
Kollade lite på idol och tog 20.50 bussen till Njutånger.
Kom fram och myste med sötnosen. vi somnade rätt tidigt .

Lördag:
Vaknade av att Robin skulle upp och hjälpa sin pappa kl 10.15
Jag sov tills han va klar 12.05, vi myste sen skulle han klippa gräs.
Jag kollade på tv och sådär, och robin blev klar och kom in,
Sen åkte jag hem med 15:37 bussen, fast den var sen och kom 16.05
& man fick ändå betala och busschaffisen bad inte ens om ursäkt, taskigt!
Kom hem vid halv 5 och fick bråttom, gjorde mig klar snabbt och åkte mot bygdegården och hämtade
mia, sen i njutis hämta vi upp emmi, sen åkte vi till rättpris och handlade lite och sen vidare
mot sofia! :D
Där var Emma, Vici, Östman, Fia , Erika och Sofia - härligt gääng var vi alltså.
Vi åt jättegod tacos och satt och myste.
Alla vart jättemätta så vi tog en promenad, och Jag Emma & Erika tog en tur´uppför slaggberget!
Jobbigt, men roligt!
Sen gick vi alla hem till Sofia igen och kollade på Grease 2 ,
Förresten åkte Östman och Fia hem vid 20-21 eller nått, för dom dissade oss för deras pojkvänner! ;D

Men en jättetrevlig kväll allafall! <3

Nu ska jag nog snart sova,
& imorn ska jag sova sååååå länge. Skönt ska de bli! :D
Förresten är tove hos nån äcklig familj, så hon tycker jag synd om.
Men jag tror hon sover nu för hon svarar inte på sms, om hon inte svimmar av att det
är så äckligt där, för det var de tydligen.
Stackarn alltså!
Aja, godnattis.

/ agnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0