hihi.

agnes skriver!'
Skolan är så jävla rolig ibland.

Hade först foto,  på två timmar fick jag 3 stora bilder, och kanske 1000 provlappar.
Men de är lika kul ändå!
De är ju så kul i mörkerrummet,  alla hjälps åt, och det är gulligt!
Efter foto var de mat, KÖTTKORV!, Blev äcklad av bara namnet.
Så det blev två mackor med gurka, för den matiga salladen som ska finnas fanns inte, eller
det var tonfisk i, och de är inte så gott ju.

Sen vare engelska/svenska time,
Läste historia och lyssnade på en redovisning,
och snackade lite engelska med min lill Fridis!
hahah, alltid lika roligt och oseriös. ( jag är mest o serri )

Sen vare matte , jag trodde jag skulle få IG seriöst, men fick VG-
Var 1.5 poäng ifrån VG, men det gör inget med tanke på att jag bara satsar på G.
Dagen slutade 14:55 idag.
Då drog jag Sofia och Fridis ner på stan,
vi gick på OLIKA, och jag dog typ av alla snygga sjalar.
Måste ha liksom!
Hittade en jättefin lila, och alla kostade 59 kr, ganska billigt ju!
Så de blir väl nå köp såsmåningom.

Imorn börjar vi vid 12,
men jag har gitarr 11, men de känns som jag skippar den! 

Nu blir det historia plugg, och mat.
Är så hungrig så jag kommer äta upp all mat dom lagar känns de som.
Kyckling och ris, 
MUMS!

& JUSTJA,
jag och min älskling har 1 år och 1 månad idag! <3

Puss på Sofia & Frida!
& fia ;D

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0