hiihihihih.

TJOHO!

Skön dag i skolan,
Började 9.40 & slutade 13:55.
Braaa,
Hade jobbiga saker på idrotten,
först " pansarboll" som vi sa i min förra skola.
& Sen typ taga, och eftter de stationer och sånt,
Så svettiiiiigt, fast det inte alls låter jobbigt. Men de var de!

Sen vare English time, jobbade nästan ingenting, för vi skrev saker i en bok och sånt.,
Sen matematik, jobbade ganska bra, men blev knäpp sen och satt mest och skrattade och så
som vanligt. Haha.

Tog 14.20 bussen hem med söta Sofia och gosiga Robin.
Körde hem från bussen, åt skitgod kladdkaka, och sen satte jag mig här.
Ska plugga historia idag och kolla på film hade jag tänkt.

Även att Fridis frågade mig igår om jag ville bowla med henne och Oscar och nån mer på Fredag!
Självklart sa jag Ja!
Fast jag är sämst kommer de bli skitroligt känner jag på mig!
Bäst start på lovet! ( fast de egentligen börjar på måndag, men jag räknar från fredan! )

Hejråååå.
*agneeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0