JOHAN PALMMMMM

heheeheeeeee jag hejar på han.
i idol.
jaaaa de gör ja
för han är så söt :)
å han äger


imorrn kväll ska ja heja på joe jonassss 
camprock blir de imorrn med sabinaaaa
mys med chips., jooooooo kanske trevligt.
vi får la se, känns trist just nuu.

men justde, jag har åtta minuter på mig att
* skriva minst 250ord på engelska om brunnen
* göra minst fyra uppgifter i planning sheet
* blanda saft och hämta godisss
* poppa popcorn
* städa mitt rum och klippa tånaglarna.

det är nu jag ångrar att jag är så lat.
och varföööööööööör ska jag sälja min häst,som va så söt i regnet idag?
de blir en jobbig vinter med samvetskvallll . :( buhuuuuuuuu
/tovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0