Konstigt

vakna så tidigt när man inte ens sovit ut.
Vaknade runt 9, kissade och skulle sova igen.
Såg att emmaå hade skrivit ett sms om att vi visst skulle till stan med 11:50 bussen,
så jag ställde klockan på 11, och försökte sova vidare.
Men de gick dåligt, först kom melwin och drygade sig, sen hörde jag att nån höll på göra frukost
så jag gick ner, duschade och sen fikade med mams och paps.
Och nu sitter jag bara här och väntar på bättre tider typ.
Om en timme kanske vi ska åka eller nått, så jag får väl göra mig klar väldigt sakta.

haha, roligt.
Julia skrev precis sms
" hej har du lust att ta en cykeltur eller promenad , osv "
Såklart jag har!
Blir nog cykeltur! ;D

Hejdå! :]
/agnessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0