mjauuuu

agnes skriver.

Kom just hem efter en trevlig kväll.
Vi fikade/åt på Jambo, och drog sedan vidare till bowlingen.
Först gick de skitbra för mig, 3 strikar i rad t.ex. men sen blev jag sämre och sämre , hihi.
Resultatet blev iaf:
1. Malin
2. Agnes
3. Amanda
4. Julia
Vi hade skitroligt, och efter bowlingbesöket var det dags för donken.
Körde två gånger i drive-in, först åt vi glass ( amanda jag & julia )
+ att Julia åt en cheeseburgare, sen vart jag sugen på strips
så vi drog en sväng till och jag beställde en liten strips, amanda en cheeseburgare, och julia
EN TILL cheeseburgare!
Mätt och belåtna åkte vi hem, hihi!

Nu är det aboslut inte långt kvar på lovet, helt sjukt att det bara är en helg kvar,
Men har umgåtts mycket, och inte bara varit hemma. Vilket är skitbra!
+ att jag har färgat håret . Blev sådär
Skulle bli " mellanbrun" men vart mer svart, och typ brunt i utväxten,
vet inte hur vi ska fixa de, men det ser kanske bättre ut sen.

hejjjjjjjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0