mjauuuuu, helg.

yes nu är de helg för mig.
Hahahah liksom.

Skolan idag var dryg, ingen robin att pussa på
& två lektioner, fast de var chill.
mediaproduktion i 2 timmar, framkallade med misan :)
Skitduktiga var vi, hehe sen gjorde vi fler bilder med.
Sen åt vi, och efter de var de knäppning till skolkatalogen trorjag och enskilda.
fyfan, vilken jävla dålig fotograf alltså!
min grupp:
alla tyckt4e dom blev ful, och man fick inte ta ett nytt kort heller.
Jag sa ; kan jag inte få knäppa ett nytt?
hon; Bara om du ler med tänderna,
jag ; nej, för de är fult. Så gick jag och satt mig:
hon ; kan nån komma och säga vilket hon ska ta?
( för jag sa inget, för dom va så fula bägge två)
Plus att hon sa att vi tyckte att hon var en dålig fotograf eftersom att vi sa att hon tog dåliga bilder när vi sa sådär,
sen kom hon på att vio sa aatt vi var fula för att få en bekräftelse på att vi var fina eftersom vi var det.
jag sa ; men jag säger inte att jag är ful om jag inte är de.
& dom andra sa nånting annat och gick.
Hoppas ingen köper korten så dom fattar hur dålig hon är!!!
ajaa,

Sen hade vi matte osv,
slutade vid kvart i 3 , och driog ner på stan.
Gick med Linnea , vi åt och sådär
Sen med pandan en sväng.
Handlade ett par trosor, svarta jeans, ett par svarta vantar ( som amanda köpte lika utan att vi visste, hahah )
& ett par svarta örhängen, som jag också har i silver ;)

äsch, hejdå-.
saknar robin.
agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0