regn&ruskkkkkk :(

det regnar ute, spöregnar, utifall någon lycklig människa har missat det.
jag kom nyss in från stallet, har ridit ut.
sjukt. det är sånna här dagar man undrar varför man har häst.

även fast vi gick i skolan till klockan halv fyra idag o jag inte kom hem förrän kvart över fyra
så  har dagen varit kanoooonkul. hahahhahah
dom flesta är på prao. på måndag är fyra st tillbaka.synd de
för de är så skönt o bara vara några stycken (:
men v.48 så äreee vår tur. vilken jävla tur jag har som har skaffat praoplats.
jaooooo kanon  är de nog. !

jajaaaa nu ska jag äta,duscha, skriva minst 250engelska ord o jobba planningsheet grejs
i engelskan..... INNAN KLOCKAN ÅTTA FÖR DÅ BÖRJAR IDOL.
jag lever ett stressigt liv.
eller så är jag lat som inte gör nånting i tid.
så är de nog, jag måste skärpa mig.
och börja göra skolgrejerna riktigt, annars blire urrrusla betyg.
jaaaaaaaaaaaa så äre.
HEJSSSSSS^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0