roligast.

Hejhejhejhej alla barn.
Ska berätta om min härliga fredagskväll nu!

När pappa skulle skjutsa mig till bussen 19.15 åkte vi lite tidigare så jag
kunde köra lite. Det blev ganska mycket, och jag blir faktiskt bättre och bättre!
vart kissnödig, så jag stannade och kissade efter vägen och råkade kissa lite på min sko,
Just då var de inte så roligt, men när jag berättade det för Oscar Frida & Linnea på vägen in till
stan vart de mycket roligare.

När vi kom fram till stan stod vi utanför bowlinghallen ett tag och väntade på fjärde personen som skulle vara med,
Johannes hette han och han kom såsmåningom.
Vi körde tjejerna-killarna, men alla hade liksom en egen ruta och efter spelets slut räknade vi ihop Fridas & mitt resultar och Oscar & Johannes resultat,
Självklart vann Jag och Frida! Dom andra vart lite bittra, men roligt var de!
Även att jag fick 4 strikar, och den 1 var på mitt andra kast eller vad man säger.

Efter det vandrade vi runt lite på stan,
b la Bg och Donken, sen tog vi bussen hem 22:20.
En kontrollant , ( eller två ) kom på och Jag & Frida blev glada, eftersom vi inte träffat på nån sån förr!

En sjukt roligt & bra Fredagskväll blev det iallafall, och tack för det!
Tror även att Tovis hade det!
Nu ska jag kolla på idolklippen eftersom att jag missade det.
Tråkigt att den där jävla Lars är kvar och att Lou-Lou åkte ut,
Hon måste ha varit jättedålig idag!

hejdå alla barnisar!
/ agnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0