söndag.

Vaknade upp med sötrobin,
Klockan var 10 , men egentligen 9 alltså,
eftersom man ska ställa tillbaka klockan.
Vi fikade och sen kollade vi på film,
"Pirates of caribbean dead man's chest"
Jättebra film, även att vi hade ostkrokar till såklart!

Sen tog vi en prommis och bara myste,
han åkte hem runt fyra.
& Sen fick jag besök av min grannes barnbarn Rebecca,
jättegullig flicka.
Vi lekte lekar hon hittade på,och gick mest runt i huset. Hihi!
Hon sa även:
"Jag vet en sak som nog ingen annan än jag har gjort,

Jag slog en geting med handen så den dödde"

Nu ska jag väl snart äta, fisk tyvärr,
Fast det är säkert gott, men jag är sugen på pizza som vanligt.
Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske är med Julia eller nånting.
De fixar sig säkert!
ajaaa,
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0