stjärnan

han är en sån stjärna johan. jag säger som julia, helt perfekt är han.  shit vad perfekt han är..... de är otroligt. en på miljARDEN är de.


alltså missuppfatta inte de här nu, för de är fortfarande david bowie som är bäst
jag har inte kommit ur min jävla musiknojaaaa. äsch,de är bra.
synd att min ipod försvann idag. jävla skit
men david bowie är så BRA. sjukt. sjuktsjuktsjukt.
killers är bra dom med, jakob hellman är uuuurbra. men bäst är ändå spill canvas. (efter db)
alltså jaaaaa, frågan är NÄR ÄR TEDTRÄNINGARNA PÅ LÖRDAG???????? när börjar dom.
och en annan fråga är HFEST eller GYM? HFEST eller IDOL? GYM eller IDOL? hjälp. vilken jävla kris

en till fråga är, varför är jag inte rik? varför är jag så lat?
varför är jag så osmart? varför har jag en fet finne/infektion på kinden?
varför bor jag inte granne med johanna? varför bor jag här?
frågorna är många, svaren är färre.
ppusssss
nu ska ja poppa popcorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0