Tidigt. agnes.

Vaknade typ för en kvart sen eller mer,
hemskt. Klockan är 09:52 & jag är vaken, jag som somnade sent igår ju.
Skitknäppt. Menmen, de är skönt att ha hela dagen framför sig.
Ska städa rummet om några timmar,
Pappa kom nyss upp med frukost och sa
" Det ser ut som nån har släppt en bomb här "
OCh det gör de med, men de är nästan bara saker på golvet, så städningen går nog snabbt.
Fast jag ska byta sängkläder och sånt också .
De blir skööönt de! hihi.
Sen måste jag även ta och gå en promenad, har inte gjort det på hela veckan, så¨det kanske blir extra långt den här gången? Ska ringa Julia sen och fråga na om de är en bra idé , hihih.

+ att igår kväll kom jag på att jag ska sluta äta godis på vardagarna, och inte äta så mycket kakor och sånt.
För om jag inte äter godis, äter jag kakor. Hihi.
Sen bara för jag inte ska äta så mycket ( skriver " så mycket" istället för inget alls )
så ska jag inte äta jättemycket på helgen heller.
Har lust att bli nyttig, undra hur länge det håller i sig.
Men en klubba om dagen äter jag oftast på skolan.
Det är ganska onödigt ändå, när man tänker efter.
Aja, skitsamma.

Adjöken!
/agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0