tjalalallaa

Usch, tove borde inte skriva sådär.
För man känner igen sig ju,
fast idag har jag varit med Julia, och ibland
är jag med Robin.
Men liksom, dom andra då?
Fast, man orkar verkligen inte efter skolan, allafall inte jag.
Julia orkar jag alltid med, men liksom dom andra.
Gfest på fredag, då träffar man ju nåra, om jag ska gå alltså.

allafall så var jag på promenad med Julia, hade lika roligt som vanligt.
de här kanske låter hemskt, men
Julia: Om man skulle välja mellan att sitt husdjur skulle dö, eller ett barn i Bagdad,
skulle jag nog ta ett barn i Bagdad, för dom dör ju ändå!

hahaha, riktigt taskigt egentligen ,
men känn ironin!

nu ska jag snart börja min städning av mitt stökiga rum!
adiiooos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0