tjohooooo.

agnes skriver.

vill att tove ska va inne på msn nu, för hon ska säga en sak,
men hon är väl ute med dom där busiga hestarna igen!
ååh, jobbigt de är att vänta.

igår kom robin med bussen 22.50
sen myste vi lite & han somnade, jag satt vid datan
och sen sov jag med.
Vaknade ganska tidigt imorse, och myste ett tag sen skulle vi kolla på film
då kom mamma med frukost, snällt :]
4 mackor till robin , och 2 till mig, hihih.
vi kollade på filmen DISTURBIA. Sjukt bra och läskig film, älskar den litegrann,
men tråkigt och kolla på samma flera gånger när man vet vad som händer, hihi.
Robin har nyss åkt hem och jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag.
Julia skulle tyvärr vara med sabina, och ingen annan har jag lust att vara med tror jag.

måste packa också, för IMORN ÅKER VI, WIIHOOO!
Ganska taggad ;)
men jobbigt att sitta och vänta på båtterminalen i flera flera timmar.
Men sen äre bara chillll.

skriver mer sen nån gång.
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0