tooooovan

Hej
jag tvingade i mig dom där hemska fläskfilébitarna hos mormor
såsen var god och strippsen med :D men jag ska lära mig att äta sånt där

mormor o jag tittade på tv o spelade kort i flera timmar
sen skulle jag ta tvåbussen med alex för vi skulle simma osv
men fast jag hade flera timmar på mig att hinna med den,
så satt jag vid tvn o glömde tiden! så mormor fick
glatt skjutsa mig till iggesund. jag gick på rätt pris o
köpte en trocadero, för mormor gav mej pengar :D
sen prata jag med sabina i telefon (imorrn natt är hon hemma)
Och tillslut kom alex med bussen jag missat hahaha
Vi gick in o badade, vi försökte dyka med de gick inte
så vi bubbla i poolen o prata i barnbassängen. haha
de är sjukt va mycket jag har saknat hon o mig.
Men nu är de som förr, kanske ännu bättre!

Efter vi badat så fick vi vänta en timme på bussen. Eller
jag väntade åtta minuter mindre än hon, för jag skulle
till enånger och hon till hudik. Medans vi väntade gick
vi in på rätt pris och köpte naturgodis osv.
Men hur mycke naturgodis är egentilgen nötter med choklad på?
det låter iaf inte vidare nyttigt.

Och just de, jag vet inte. jag saknar kanske inte sabina så mycke ändå
jag har sofia o alex o anna. men sofia o alex finns HÄR i hälsingland NU.
jag önskar bara vi hade mer tid att umgås allihop.
som det var förr.
men det e på gång :)



nu ska jag försöka få i mig kycklingwok (det kan gå)
o kolla på tv med min mycket mycket otrevliga mor.
(RING GÄRNAAAAAAAA)
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0