TOVA-N

jag är världens segaste människa tror jag.
jag har varit hemma sen 3 och vad har jag gjort?
jag har suttit vid datorn, börjat läsa en ny bok,
och tagit in hästarna.
så nu snart ska jag baka en kladdkaka
och sen läsa lite i den nya boken.
lyssna på musik och prata i telefonen.
fixa en ny spellista på datorn och ipoden :)

igår fuckade min ipod sig så hela datorn tjöt,
när jag skulle ladda den! så jävla hemskt de va.
jag trodde både datorn o ipoden skulle brinna upp eller nåt.
som tur var slutade det hela lyckligt.

Igår började jag även i min ensamhet att kolla på
Mamma Mia. fan vilken kass film :p haha
Den var ruskigt trist och förutsägbar.
Sånt kan vara gulligt ibland, men inte nu! Jag
pinade mig igenom den i en timme innan jag gick
en promenad innan vi skulle iväg med folket.

ska nog ladda ner old school, har hört attd en är bra.
får se, puss hej igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0