tovan

den här dagen har varit seg men rätt välbehövlig (INTE)
för jag skulle 1. storstäda mitt rum 2. plugga lite no
har jag gjort nåt av de? NEJ

vad har jag gjort?
jag har hälsat på farmor och efter de hälsade jag på mats o eskil.
jag har tagit in o ut hästarna, mockat.
sen bara suttit o kollat på idolreprisen, ätit fem bullar, druckit en cola,
suttit vid datorn och legat o lyssnat på musik.

inte alls en ba dag. äcklig har den varit.
rent ut sagt

inte har jag  o sofia kommit längre i vårt
jobbsökande heller, det är synd.

men jag har lite låttips igen hahah, tänkte utifall nÅGON
ville veta. men mest för jag vill ha ett tidsfördriv;
1. under pressure, queen
2. rebel rebel, david bowie (okejjjjj många av hans låtar är GRYMMA)
3. bittersweet symphony, the verve
4. all these things that i've done, the killers
5. somebody told me, the killers

alltså dom är grymma alla låtarna. egentligen är
alla låtar som dom där artisterna gör grymma. på sitt sätt.
bara lyssna o njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0