tovan

är de jag som har tråkigt liv?
är de jag som är datanörd?
är de jag som vill spela guitar hero?
är de jag som vill bli smart?

jag är tröttttttt. så är de. alltså, jag ska sova om en halvtimme ungefär.
och då är frågan, exakt hur mycket no gjorde jag idag?
svar, ingenting.
hur mycket musik har jag laddat ner o lyssnat på idag?
för mycket, min dator brakar ihop. stackarsstackarsden!

men imorgon har jag gjort upp en plan:
rida två hästar DIREKT efter skolan
plugga NO, det behövs!!1
leta efter det 30sidor långa hinduismen häftet, det är borta:O
göra ett svenskahäfte.
titta på en film, kanske med NÅGON GULLIG MÄNNISKA?
sovaaaasovasova.

ingen träning imorgon :( synd. kanske.
men iallafall, nu ska jag synkronisera ipoden igen,
lägga mig och lyssna på den, för den är så söt.
batteriet håller blabla. grymt vad jag älskar den hahaha

&justde,
på fredag är de nog hfest, jag har hört de nånstans.
får se om man ska dit, är verkligen inge peppp på de nujae.
BLÄ, pepp på å sova, de e ja!
gonatttti : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0