tovan

jag är trött, så jävla trött
jag är undersovd som fan!!!
Men helgen kan ha varit ganska så bra

fredag; åkte in till stan och glodde lite.
umgicks lite,kolla på idol sen åkte jag till mormor o morfar.
Där så kollade jag på idol eftersnack ;) haha sen läste jag och sov.

lördag; vaknade runt nio, så ringde jag sofia men hon svara aldrig i telefon.
Så då smsa jag med Alex i en timme typ, usch. sen fick jag tag på
sofia :D och hon tog 11.50 bussen till stan.
jag mormor o morfar gick runt på stan en stund
innan jag mötte upp sofia. sofia o jag gick på jysk o hon köpte en soffa
sen så gick vi på dollar o jag köpte godis o cola :D (jaaaaaa,vi har LITE
annorlunda prioriteringar när de gäller pengar).

sen knalla vi runt på stan i några dryga timmar,
efter de tog vi några djupa andetag och gick till
hudik fitness gym ;) hahah
VI GYMMADE! så jävla sjukt.
efter de gick vi på casablanca och tog en varsin kebab med bröd :D

sen åkte jag till sötmormor o morfar igen. åt där IGEN
kolla på dobidooo och hsm2. sen kom helena o hämtade mig,
jag åkte till harmånger. red lucky, umgicks med kasper osv en stund
sen såg jag helena och h-k på nån knäpp film.
en romantisk film med zombies. hhah sick!

efter ett tag somna jag, de var VÄLBEHÖVLIGT

söndag; vid halv åtta väckte dom mig, då skulle jag till sundsvall
och tävla PONNY. hahahah kan ha varit de pinsammaste jag gjort
i hela mitt liv. typ,. hahah GUD vad pinsamt. aja,skulle hoppa en LA.
folk bara skrattade åt mig:( men vadå,jag fick bara två nerslag.
inte illa för å va andra gången på två år som jag red lucky ;) haha
jag träffade iaf blandannat trevligt folk där :) JOHANNA TILLEXEMPEL.

sen vid halv två åkte vi från sundsvall, och vid tre kom pappa o hämta
mig i harmånger. vid halv sex skulle jag träna dressyr idag, och
tro på fan att ajg gjort de åh! haha jag är duktig.
inte då. nu är tydligen min prioritering nr 1 att dressyra. BLÄ
BLÄBLÄBLÄ

men nu ska jag äta korv o räksallad o bröd ;) hah felordning där.
men ja, pusssssssssjagärtrött och hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0