tovan

det hemska med och vara borta och inte hemma är kylskåpet
när man är borta vågar man liksom inte bara öppna deras kyl, skafferi osv
iallafall inte en eller två gånger i timmen som jag verkligen behöver!
utan mer två gånger om dagen

så jag var så himla borta idag. kände liksom ingen ork
jag hade inte druckit mer än en liter cola på lördan, o inte på fredan heller.
inte mycket mat heller. inte godis och chips heller.
så idag kämpade jag för o få i mig allt jag missat,
fyra småa burkjävlar o lite delicatobollar (meningen med livet!!!).
men liksom, de hjälpte inte. så när jag kom hem
tog jag min sista peng o köpte en stor cola.
de hjälpte inte.
jag tröck i mig FEM KORVMEDBRÖD+räksallad.
de hjälpte inte.
jag åt köttbullar och mos, fortfarande hungrig o slö

det är bara att inse, jag är beroende av cola (måste va koffeinet)
godis, chips, kakor, mat. dricka medju. och saft.
men ingen frukost helst.
men en sluten kostcirkel är ju cola,godis och chips. möjligtvis donkenbesök.
mina matvanor är de inget fel på,jag mår inte dåligt av dom
bara när dom rubbas, tex när jag är borta.
det kommer ta många dagar att ta ikapp det jag missat.
jag mår dåligt nu när jag inser att jag mår dåligt för att jag
INTE HAR DRUCKIT MYCKET COLA  IHELGEN. de är riktigt illa de här.
ojdå

p
u
s
s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0