tovan

jag har städat lite granna : )
sen har jag lyssnat på musik och försöker tvinga bloggtobias (grymtroligperson.blogg.se)
att uppdatera sin blogg oftare. stackarn,han har ingen aning om vem jag är,
så börjar jag tjata om att han ska uppdatera bloggen. snacka om pinsamt.

aja,ska strax kolla på csi.
med en vattenflaska i handen. WOWWWW:O:O:O
hursomhelst så idag på tyskan så blev albin
av nån anledning utlåst! HAHAH. stackarn :D
den stora frågan är "vem låste ut Albin".
vem vet? de kanske var anna o jag? kanske inte?
det kanske var håkon anna o jag? det kanske var
så simpelt att dörren bara gick i baklås? hahaha

ajaaaaa, komihåg att läsa grymtroligperson.blogg.se då
den är så jävla bra faktiskt.: D

nu är de csi som gäller,
TJOFLÖJT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0