tovan

idag slutade jag skolan 15.55! så drygt,menmen. de
går det med,såklart. det är bara att stå ut!

när jag kom hem så var jag i stallet en sväng, läste i min bra bok
och sen så skulle jag ut o cykla med sabina. haha (vi härmar jullan o agnix).
Men vi cyklade till kiosken och sen så prata vid med sofia,
så vi cyklade vidare till henne och fikade =D
vi blev bjuden på brownies,kokostoppar,dumle och hemjord saft.
fyfan vad gott det är alltså!!!!! jag dör va gott de är.
där rök mitt nyttiga liv, men kan ju skryta med att jag faktiskt
cyklade 1.2 mil sammanlagt iaf ;) heheh

imorrn äre träning som gäller,men känner jag mig själv rätt,
så läre de bli iaf ett inlägg till. för jag kommer inte kunna slita
mig ifrån datorn! :D:D:D

pussssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0