tovan

alltså jag måste vara världens tråkigaste mäninska,
men hursomhelst något som jag stör mig på är
folk som verkligen inte kan tänka!! som inte har en enda jävla
hjärncell osv. och folk som är så seeeeeeegtänkta.
alltså,jag stör mig på dom. det är sjukt.
det finns en person som hållit på att fylla i ett papper
i två dagar nu, TVÅ DAGAR. jag höll på i sju minuter.
det är en skillnad på 48 timmar ovh 7 minuter.

och sen det värsta av allt med sånna här personer är att
dom tror de är så jävla coolt att vara osmart. Men det kan jag
säga att det inte är, jag skulle fan göra vad som helst för o bli smart!!!!!!
Det blir bara jobbigt i lämgden med osmarta och lata människor
som senare i livet (om tio år ) inte ens kommer ha jobb.
pinsamt va? att dom glider runt som nå kungar nu,
sen är dom som slavar. pinsamt pinsamt.
så skärp dig nu, inte för oss andras skull, utan för din egen skull.
det är redan så jävla många som tröttnat, och det är inte kul längre.
det är så trist,ocoolt och pinsamt o inte bry sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0