tovan

Det är helt sjukt , jag är vaken!!!!
Men jag är typ huur hyper som helst nu haha
träningen gick förvånansvärt bra, faktiskt!
men sen att det var så svåra övingar,
tyckte iallafall emma sara och jag. de är inte nå fel
om man inte klarar dom ju!!

och justnu sitter jag å lyssnar på david bowie heh
laddade nämligen ner mer musik av han, men har en
känsla av att jag redan hade alla dom låtarna.
Men jaja, jag lyssnar på det nya jag laddade ner.
o jävlar vad bra han är!

nejmen nu blir de sova faktiskt! ska upp tidigt imorrn, kvart i sju
för o ta ut hästarna. mor o far är inte hemma. stackars stackars mej.
sen skola, sen hem en snabbis, sen bioooooo hsm3. grymmmt bra
ska den va har jag hört,


OCH JUST DE, johan ska sjunga the winner takes it all.
heja på han på frdag då!!!!! :D:D
pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0