tovan

jag är en upptagen kvinna ;)  nejdå! :)
Igår var jag, Sabina, Linus och Elin på high school musical 3.
Den var väll braaaa :D

Idag så var vi i skolan som vanligt, dock har jag mått
så jävla mycket sämre än vanligt ! :P För att jag hade
bara sovit i fyra och en halv timme, jag hade feber osv.
Men när jag fick sova en stund på lunchen så blev de bättre.
Sen hade jag utvecklingssamtal, och dom sammanfattade mig
som en tjej med huvudet på skaft, lat, slarvig och envis.
hmm känns som om jag borde bli snällare och
lite mer ordningssam !!! hahah ojoj.

snart kommer kasper och anna o visar sin nya häst.
sen senare ikväll ska jag till alex med amanda och sofia.
vi ska kika på idol o äta chips hade vi tänkt. men själv hoppas jag
på att vi tittar på idol och sjunger singstar. men jag lovar att
amanda inte har med sig sitt singstar :( BUHU
men nöjd är jag ändå serrööö :)

och imorrn åker mamma och jag till näset o då så ska vi
müüüüüsa med mina nya filmer (nedladdade) hahaha.
PUSSSSSSSSS jag ska sova och läsa i min superbra bok :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0