tovan

det värsta av allt nu är att både ESC och enterknappen har slutat fungera på msn!

ihelgen har de varit tedträning.
den gubben är bra alltså
så igår kväll var vi (jag,christelle o tanterna+gubben) o åt på smedjan.
kan ju bara säga att restauranger inte är min grej;) jag hatar det!
man förväntas äta "fin" mat och en trerättersmiddag.
urkk tacka fan för donken.

justde, jag åt inte alls en tre rättersmiddag ;) jag åt två.
alla andra åt tre, men jag tyckte inte om nån av dom där
förrätterna så jag struntade i det o satt bara o drack
cola medans dom andra åt nåt vidrigt typ.
sen så skulle vi få maten och då åt alla såklart
nåt bra och fint. typ lax, oxfilé och mer grejer som man inte
ens kan uttala namnet på. jag beställde en hamburgertallrik.
kände att det var de godaste.
det var samma sak på efterrätten, alla utom christelle,jag o jane
tog nåt man inte kan uttala namnet på. vi tog kladdkaka och typ hallonsorbet.
de var iaf mumsigt :D den godaste kladdkakan jag har ätit någonsin alltså.

annars har jag bara levt på våfflor, toast och vatten i helgen. EN NYTTIG HELG ALLTSÅ
sen nu när jag kom hem drack jag cola i sugrör. det går frammåt :D

pelle har varit kanonvidrigtknasig i helgen. men han hoppadebra :)
men han var säär, hoppa runt som en kanin oså. inte vackert :D
kanin+zebra, de är pelle de.

sofia åker imorrn, sabina är inte hemma, anna är oxå borta tror jag.
alex är i stan. nu är de illa, mycket illa.
helgen var kanonersssss  :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0